keskiviikko 22. lokakuuta 2008

Kiitos hyvistä vinkeistä

Tässä todellakin olen vasta opettelija tämän blogin kanssa. Kiitos Piialle hyvästä vinkistä, mitä tulee kommentteihin. Asetuksia on nyt muutettu ja kommentoinnin pitäis nyt onnistua kaikilta. Täytyis varmaan käydä tämä linkittään myös blogilistalle. Löytyisi sitten sieltäkin.
Tuossa äskettäin leimakuvia värittelin valmiiksi. Jos vaikka jonkun kortin saisin valmiiksi asti. Ja jos vaikka jo jotain muutkin kuin jouluista, vaikka mun ajatukset ovat jo kyllä ihan jouluiset. Niinpä, olen jouluhöperö. :)

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No niin nyt kokeilen kommentointia. Pitäisi varmaan nyt siirtää uusi blogisi linkin taakse blogiini. Kaikkihan näyttää muuttavan pois vuodatuksesta hmm no minä sinnittelen vielä ;o). Onnea vielä uudelle blogillesi!

Anonyymi kirjoitti...

Onnea uudelle blogille, itsekin jo meinasin siirtyä tänne kun vuodatus on tökkinyt enemmän kuin ennen. Vielä olen kuitenkin pysynyt vanhassa, saa nähdä sitten milloin lopullisesti menee hermot ;)

Pirjo kirjoitti...

Hei Arja!

Onnea uudelle blogille! Minä siirryin jo vähän aiemmin tänne :) Mukavaa Joulun odotusta sinulle.

Hanne (korttitehdas) kirjoitti...

Tervetuloa tänne :) Miun hermo paloi hieman aiemmin kuin sinulla...

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos =) Laitas kortteja tulemaan tänne sivuille niin nähdään niitäkin =D