keskiviikko 31. joulukuuta 2008

Uusinta



Enpäs sitten laittanutkaan tuota aikaisemmin tekemääni korttia sille nuorelle neitokaiselle ken on minun vanhin kummilapseni vaan tein tällaisen setin johon olen aika tavalla nyt tyytyväisempi. Rasiaan kätkin vähän pesämunaa tulevaisuutta varten. Kurjaa etten saa kuvatuksi tuolla meidän kameralla tätä kummempia kuvia sisällä. Ei edes joulupukki muistanut minua uudella kännykällä, tietsikalla tai edes kameralla. :))
Ai niin. Jos jollakin on hyviä vinkkejä antaa mulle koskien nyt lähinnä värejä ja väritystekniikkaa niin ottaisin niitä ilolla ja riemulla vastaan. Ärsyttää kun ei osaa... Varjostus on ihan hakusessa.

Askartelun iloa ja onnistumisen hetkiä Vuodelle 2009!
Toivotellen, Arja ja raketteja paossa oleva musta sessulimme Saskaja

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Taina Askarteluintoa ja kaikkea hyvää Uudelle Vuodelle 2009!

Anonyymi kirjoitti...

Upeaa uutta vuotta Arskalle :)
t:Nesse

Raisa kirjoitti...

Miekin len väritysten kanssa taistellut ja katsonut mallia toisten tekemisestä. Ei taitu varjostukset multa luonnostaan,vaan vaatii paljon harjoitusta.
Kyllä nuo sinun väritykset minun mielestäni hyvältä näyttävät.

Hyvää Uutta Vuotta 2009

Anonyymi kirjoitti...

Ihanat kortit... värittäminen vaatii harjoittelua ja harjoittelua... Erehdysten ja yrittämisten kautta sitten lopulta varmaankin pääsee haluttuun lopputulokseen :)