maanantai 16. maaliskuuta 2009

Sairastelua


Nyt se kurjaankin kurjempi kuumetauti on löytänyt tiensä meillekin. Veera makoilee kipeänä sängyssä. Kukahan sitten sairastuu... :( Minä olen nyt ainakin pari päivää sisar-hento-valkoisena kotona. Mutta voi ... jos en pääsekään lauantaina sinne Kälviälle.

Mikäpä minun on täällä ollessa. Postikin oli niin mukavaa tänään. ISO KIITOS LAURALLE! Lähetit paljon aurinkoa ja iloa meille kaikille kotona olleille räntäsateen ja sairastelun keskelle.
Olet pelastanut ainakin minun päivän! :)

5 kommenttia:

Hannele/Täyttä Elämää kirjoitti...

Voi, pikaista paranemista! Julius ei oikein sopinut nimeksi kun Jonnella on 2 Julius-nimistä serkkua, kummankin puolelta :D Ihana nimi muuten oiskin!

Hanne (korttitehdas) kirjoitti...

Pikaista paranemista Veeralle ja toivottavasti nyt muut ette sairastu! Minä olen ihmetellyt kuinka ollaan säästytty vatsataudilta, kun miltei jokaisella on se jyllännyt täällä...*koputtaa puuta*

Laura kirjoitti...

jippii!!!! ihana että ne tuli just sopivasti piristämään sinun päivää :)

Unknown kirjoitti...

Ihanaa postia olet saanut :) Ja ikävää kuulla että olette sairastelleet :(... Pikaisia paranemisia sinne isojen halien kera :)

Anonyymi kirjoitti...

ethän ole sairastunut.. toivottavasti huomenna tavataan :))