perjantai 10. huhtikuuta 2009

Yksinäisyys



Järkyttävää, miten yksinäiseksi ihminen voi itsensä tuntea kun lapset ovat ympäriltä ollet poissa pian 24 tuntia.Lähtivät Pääsiäiseksi minun vanhempieni iloksi ja me vanhemmat täällä kotona yritämme epätoivoisesti saada aikaamme kahdestaan kulumaan. Juhlapäivät ilman lapsia ovat kyllä TODELLA karmivia!
Nyt olisi aikaa tehdäkin vaikka mitä mutta enhän minä osaa tehdä yhtään mitään! Karmeaa...

Tässä vähän kuvia kolme päivää sitten tehdyistä 3d-korteista. Tänään sain sisareltani oppia paperinarukrookusten väsäilyyn. Tosi ihania kukkia tuli ja ovat kyllä simppeli juttu tehdä.

Iloista Pääsiäistä!

4 kommenttia:

Ansku Aarremaasta kirjoitti...

Kauniit kortit olet tehnyt!Varsinkin tykkään tuosta alimmaisesta,siinä on ihan mun suosikkivärit ja taustapaperikin.Kiva oli vierailla blogissasi.Hyvää Pääsiäistä sinulle!

Hanne (korttitehdas) kirjoitti...

Voi miten kauniita kortteja, tuo alimmainen etenkin on täydellinen! Voi teitä, koittakaa nauttia kahdenkeskisestä ajasta. Meillä pysytelläänkin nyt kotosalla, kun Emmi vuorostaan mahataudissa. Ei oo siis vieraistakaan pelkoa :( Äiti ja isä lähtevät matkalle su, nyt saakin sit jänskätä ettei vaan tauti olis heihinkin tarttunut. Hyvää Pääsiäistä!

wiiks kirjoitti...

Ihania kortteja! Ja niin samaa mieltä tuosta lasten läsnäolosta... tekee ihan hyvää (joku on joskus väittänyt) mutta en minäkään saa mitään tehtyä jos tenavat on muualla :)

Paukku kirjoitti...

Tuttu tunne tuo lasten pois olemisen täyttämä tyhjyys... No minulla enää yksi lapsi alle kymmenen mutta monet kerran olen tuon tunteen kokenut.
Kauniita kortteja olet tehnyt!